aalltidannaa

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Anna Söderlund - 6 februari 2012 17:37

En bild på någon du älskar.
bror & farfar ♥
En bild på något du saknar.
th-konsertten ♥  
En bild på din kändis-crush.
Taylor Lautner ♥   
Den tionde bilden på bloggen.
 
random bild från slöjden. 
En bild på en plats du vill till just nu.
 
Min sommarstuga ♥ 
En bild på en artist du gillar. (Kvinna)
   
Beyoncé. 
En bild på en artist du gillar. (Man)
   
emmi. ♥ 
En bild av dig skrattandes.
     
Inte för att set syns så speciellt bra men.. 
En bild från en semester du kommer ihåg.
jag & bestiiis ♥   
Din bakgrundsbild på datorn.
   
posar med riribrooor. 
En bild som du inte vet varför du tog.
 
"woho jag tar en gräsbild. dem är ju bra!" eller nått? 
En bild av dig själv för 3 år sedan.
  
åh min älskade mobil ♥    
En bild av dig själv som du skrattar åt.
   
HAHAH så stört rolig&ful bild! Farmors fina hatt och godis i munnen. yeah. 
En bild på något du aldrig tröttnar på att göra.
   
åka slänggungorna med neu. ♥♥♥♥ 
En bild på dig & dina bästa vänner.
     
En gammal bild på dig och dina vänner.
   
Man ser dock inte exakt vem som är vem..  
En bild på någon som har ditt drömutseende. 
   
LC är fan världens finaste. perfektion.

Av Anna Söderlund - 6 februari 2012 13:46

Usch hade jättehög feber hela dagen igår, och det är inte speciellt mycket bättre idag.

Kikade på "Freedom writers" igår, så himla söt film.

Nu måste jag plugga har nånting att göra i nästan alla ämnen - hähä woups.

Min nya favorit låt, stört bra! 

Ovido - Quiz & Flashcards