aalltidannaa

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna Söderlund - 25 februari 2012 17:45

Idag har jag och Mathi varit busiga. Kanske kommer upp en video på det sen, dock är det liksom.. lite olagligt, så vi får se. haha. Tills dess får ni i alla fall nöja er med den här bilden. Se den som en ledtråd. Finn ett fel!

Annars så kom jag och pappsen just hem från farmor & farfar och nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på O.C Vi somnade inte speciellt sent inatt, men jag är helt död ändå.. konstigt.

Av Anna Söderlund - 24 februari 2012 18:59

Nu har jag äntligen fått lov! Det är dessutom bara 1 vecka kvar till min födelsedag, yey!

Idag var jag på gymmet med naju & lajje, det gick kanon! Efter många om och men tog jag modet till mig och bytte kanal på en TV där, top model is the shit typ - dock höll inte alla gubbar/män med mig, så fick lite "vad fan tror hon att  hon gör-blickar" men det var kul. gangstahhhh och så

   

 Snart kommer mathibebi hit & spenderar natten med mig. Mysigt värre! ♥

Av Anna Söderlund - 23 februari 2012 21:56

Nu har jag äntligen fått sett veckans avsnitt av dubbelliv, så nu är livet komplett igen!  

Jag har dessutom ägnat senaste timmen åt att plugga matte. Trött tjej, mörkt rum, musik, min älskade säng & relativt enkel matte.. Måste faktiskt erkänna att det var rätt nice & det säger jag inte ofta haha.

 

Av Anna Söderlund - 23 februari 2012 17:51

När jag kom hem från skolan hade jag lite kvalitets tid med pappi, vi testade olika stativ och objetiv till min älskade kamera som han hade liggandes!   

Sen kollade vi lite på gamla filmer från när jag var liten & några relativt nya filmer som jag inte hade sett. Typ förr förra sommaren när jag och neupeu sitter med rakhyvlar för att vi hade fått så många fästingar att det inte gick att plocka bort de med pincett! Hahah usch! 

   

Nu ska jag vara duktig och räkna lite mer matte, så jag är redo inför provet i morgon!  

Av Anna Söderlund - 22 februari 2012 18:26

Drev folk till vansinne med mitt "hemliga inlägg", men nu är det officiellt - såhär kommer 4 April se ut!

   

Hot Chelle Rae live med mina älsklingar , FUCK YEAH! ÖVERLYCKLIG TJEJ HÄR JARÅÅÅ!!!  

Av Anna Söderlund - 22 februari 2012 15:45

Nu tänker jag vara duktig och räka lite matte, har prov på fredag och har knappt öppnat boken, härligt! Lite senare ska jag på partyyyy! Eller jag har inte bestämt mig om jag orkar än, men det är ju lagomt lockande med tårta ;ppp

      

Av Anna Söderlund - 22 februari 2012 12:00

Alltså den här videon är bara för söt, om ni inte har sett den - kolla. ♥

Av Anna Söderlund - 21 februari 2012 21:52

Jag, lajje & mathi sitter och planerar ett litet äventyr som ev. kommer äga rum på påsklovet. Pratade med lajje när jag fick idén, först satt vi relativt tysta sen börjar jag skrika som en galning, haha hon blev jätterädd! Sen ringde jag mathi som blev lika glad som jag och så fick vi kriga båda två för att inte börja gråta, haha!   

Tihih nu är jag lite-lätt-jätte-förväntansfull , så hoppas verkligen det funkar! Skriver mer om det i morgon!   

Ovido - Quiz & Flashcards