aalltidannaa

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Anna Söderlund - 3 februari 2012 22:24

Full rulle i casa de Ana! Lajje och jag har hockey VM, haha! Just nu står det 6-2 i andra halvlek till Findland (mig!), riktigt spännande match må jag säga.

 

       

28'an = Sveriges skyttekung . Även den svenska spelaren som gjort flest mål. (Då räknar jag inte med självmålen hennes målvakt gjort HEHE)

 

16 = Annas bebiis & Findlands (läs världens) bästa målskytt. 

   

11'an = matchens lirare , WOUUP WOUUP! livsfarlig!

Nejfan nu är vattenpausen slut, Findland går mot vinst.. 1 - 0 i set! (heter de ens set??????)

Av Anna Söderlund - 3 februari 2012 14:52

När jag var liten älskade jag en serie som hette dubbelliv & sen förra veckan märkte jag att säsång 2 går nu, skit samma om de är ett barnprogram, så bra ändå juuu!   

Missade gårdagens program, så skyndade mig in på SVTplay så fort jag kom hem.

 

Såg dessutom att de hade kronjuvelerna, så tänkte kolla på den nu. Så dålig egentligen (var ju på bio med mathi när den kom), men bill skarsgård är ju med! ;pppp <3

Sen om några timmar ska jag och lajje ut på äventyr, he-he.

Av Anna Söderlund - 3 februari 2012 10:48

Godmorgon. Sitter här i konferansrummet och har möte med mina kollegor.

Nästa punkt på dagårningen är "arbeta med NO". 

   

Ovido - Quiz & Flashcards