aalltidannaa

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna Söderlund - 21 februari 2012 18:30

Den som kom på "fettisdagen" borde ju vinna pris för fulaste namn. Haha kom igen, fettisdagen? Nejmen det är en bra dag, vem vill inte ha en semla liksom? Jag har i alla fall fått min nu, så jag är en lycklig liten flicka. Nu tänker jag stänga av min mejl (så inte min teknik lärare kan mejla mig och säga att jag måste ändra på någonting ;p) och kolla på the o.c! 

 

Dessutom fick jag inte sova speciellt länge eftersom nån jäkel ringde och väckte mig. Dock vet jag inte vem eftersom jag inte orkade gå och svara haha, kändes som det ringde i en timme innan det slutade.. och då var jag liksom för irriterad för att kunna somna om. misslyckat. I stället lagade nudelsoppa & satte mig ute på alltanen (YEAH SOMMAR <333) och tyckte synd om mig själv typ. 

Av Anna Söderlund - 21 februari 2012 15:10

Som jag berättade igår har vi en teknikuppgift som ska göras idag. Teknik är nog mitt favoritämne, så själva uppgiften tyckte jag var kul.. Men sen skulle man skriva en avhandling till faktan och jag fattar seriöst inte alls vad man ska skriva om! Halva klassen har typ suttit och diskuterat uppgiften på facebook & det känns inte som någon fattar vad vi ska göra, så nu ger jag upp.

Nu tänker jag bara skriva någon mening till sen skickar jag iväg skiten.

Av Anna Söderlund - 20 februari 2012 22:50

Vet ni vad? Imorgon är jag så gott som ledig!   Egentligen har vi "hemstudiedag", vilket innebär att vi har fått en uppgift som måste göras - men känner på mig att den går rätt snabbt att göra, så när den är färdig är jag ledig! Dessutom får jag sova hur länge jag vill, livet <3333333

Annars så har jag spenderat dagen i skolan (där vi fick spagetti och köttfärssås till lunch - fuck yeah!!) & eftermiddagen/kvällen med Hannes, skojjigt värre! Nejfan, nu taggar jag till att sova länge i morgon ;pp    

Av Anna Söderlund - 19 februari 2012 16:48

Tju! Ligger här på lajjes golv och chillar med livet. Vi har bakat chokladbollar som vi trycker i oss samtidigt som vi dunkar one direction och ritar. Haha vi fick lite random för oss att vi ville rita, så vi ska ge det ett försök nu.

 

Av Anna Söderlund - 18 februari 2012 22:54

Ikväll har jag och ståvve bakat pizza till våran sjuka far, hehe! Gjorde även en 'pizza-bakar-video', som tog flera timmar att klippa ihop.. och sen skulle papi lägga ut den på face, men då kommer det upp nån ruta som säger att de har tagit bort videon för att den innehöll olaglig musik. Hahah fan vad vi garva, fett kriminella här assoooo ;p

 

Anna smörjer in plåten, iklädd sin enormt-jävla-as-snygga-jacka. Haha nejmen hittade pappas gamla jägarjacka imorse och den var helt stört skön! Har traskat runt i den hela dagen, nästan min storlek också. ;)

Av Anna Söderlund - 18 februari 2012 00:19

Kom hem från Elina för 40 minuter sen, har spenderat kvällen där med glass, twister och trevligt folk! 

Sen fick vi även för oss att gå ut på isen och köra fotboll, haha knasigt värre. 

hannes,sanna,anna,elina & david in action - mathi bakom kameran!   

Nu är jag så jäkla trött - godnatt! 

Av Anna Söderlund - 16 februari 2012 20:33


Har inget speciellt att skriva om, sitter och tittar på lyxfällan - en läxa vi har. Kör på lite teenager post bilder ;pp

                       

Av Anna Söderlund - 14 februari 2012 21:57

Ingen kan ju ha missat vad det är för dag idag, hela facebook är sönder spammat med "buhuh stackars mig, forever alone -inlägg" så drygt. Sitter  här och lyssnar "jag kunde inte bry mig mindre" , passande och så!  

   

Jag har i alla fall haft en bra alla hjärtans dag & så länge jag får min obligatoriska chockladpudding så är jag glad, hihi!   

Ovido - Quiz & Flashcards