aalltidannaa

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Anna Söderlund - 2 februari 2012 20:53

Gick som sagt hem till najuuuu där vi bakade nån cpsak till skolan i morgon, den vart kaos minst sagt.

Sen bestämde vi oss för att åka spark, haha! Och så åkte vi i tvåtusen km/h ner för en backe.. men så svänger sparken in i trottoaren så jag skriker "NEEEEEEEEEEEEJ!!!" och hoppar av. Men lilla Mathilda satt ner och han inte gå av, så hon gjorde värsta kullebyttan och flög av! Såg helt stört jävla as kul ut!  Hon filmade dessutom samtidigt så först är allt chill, sen hör man mig skrika och hoppa av, sen blir videon upp och ner ett tag innan man hör våra skratt, HAHAHA!!

Innan det slog jag på TV:n och märkte att det var "The hills maraton", vart överlycklig hihi! Älskade verkligen den serien förut! När jag och neupeu var i Vemndalen för några år sedan, så stannade vi hemma i stugan medan alla andra åkte skidor, bara för att få kolla på The hills, lite halv nördigt och sådär. Åh det är så bäst. ♥

Av Anna Söderlund - 2 februari 2012 14:31

Idag har vi studiedag, så har varit hemma hela dagen. Kändes så underbart att äntligen få vara pigg när jag vaknade, ända problemet var väl att jag hostar jättemycket och har jätteont i både hals och huvud, men det ignorerar vi vettja.

hihi lite lagomt töntig bild ;ppp .. dock rätt sann!

Ligger här i min säng och skriver en engelskauppgift som ska in i morgon. Det går rätt bra och är inte ens speciellt tråkigt, så ska göra klart den nu och sen har jag dejt med bästis! 

Ovido - Quiz & Flashcards