aalltidannaa

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Anna Söderlund - 21 februari 2012 21:52

Jag, lajje & mathi sitter och planerar ett litet äventyr som ev. kommer äga rum på påsklovet. Pratade med lajje när jag fick idén, först satt vi relativt tysta sen börjar jag skrika som en galning, haha hon blev jätterädd! Sen ringde jag mathi som blev lika glad som jag och så fick vi kriga båda två för att inte börja gråta, haha!   

Tihih nu är jag lite-lätt-jätte-förväntansfull , så hoppas verkligen det funkar! Skriver mer om det i morgon!   

Av Anna Söderlund - 21 februari 2012 18:30

Den som kom på "fettisdagen" borde ju vinna pris för fulaste namn. Haha kom igen, fettisdagen? Nejmen det är en bra dag, vem vill inte ha en semla liksom? Jag har i alla fall fått min nu, så jag är en lycklig liten flicka. Nu tänker jag stänga av min mejl (så inte min teknik lärare kan mejla mig och säga att jag måste ändra på någonting ;p) och kolla på the o.c! 

 

Dessutom fick jag inte sova speciellt länge eftersom nån jäkel ringde och väckte mig. Dock vet jag inte vem eftersom jag inte orkade gå och svara haha, kändes som det ringde i en timme innan det slutade.. och då var jag liksom för irriterad för att kunna somna om. misslyckat. I stället lagade nudelsoppa & satte mig ute på alltanen (YEAH SOMMAR <333) och tyckte synd om mig själv typ. 

Av Anna Söderlund - 21 februari 2012 15:10

Som jag berättade igår har vi en teknikuppgift som ska göras idag. Teknik är nog mitt favoritämne, så själva uppgiften tyckte jag var kul.. Men sen skulle man skriva en avhandling till faktan och jag fattar seriöst inte alls vad man ska skriva om! Halva klassen har typ suttit och diskuterat uppgiften på facebook & det känns inte som någon fattar vad vi ska göra, så nu ger jag upp.

Nu tänker jag bara skriva någon mening till sen skickar jag iväg skiten.

Ovido - Quiz & Flashcards