aalltidannaa

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Anna Söderlund - 30 juni 2011 19:52

Förra veckan tog jag och gustaf fram våra gammla vhs- barn filmer. Hittade min gammla favvis Rädda Willy! Så jag kollade på den, det känns alltid konstigt när man kollar på en gammal film och inser att man växt om de personerna man alltid tyckte var så stora

   

Nu ska jag börja kolla på en annan film jag älskade, nämligen Prinsessan och tiggarflickan.  Sen nån dag ska jag kika på Stuart Little också! Hihih, man ska vara barn så länge man kan!

Av Anna Söderlund - 30 juni 2011 19:40

Jau, idag har jag - som rubriken säger - varit med Sanna. 

Vi hade planerat att ha ett vattenkrig.. Men det gick åt helvete eftersom ballongerna vägrade gå sönder! Så till slut sprutade vi ner varanndra med vattenslangen istället.

  

Bild nr 2 skulle tas precis när en ballong splashades på mig, men som ni ser blev det inte så! Haha, jaja grymt kul dag iallafall!   

Ovido - Quiz & Flashcards