aalltidannaa

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Anna Söderlund - 11 juni 2011 19:44

Jag ska nog gå och lägga mig snart, är så himla trött efter natten.. haha! Klockan 3 inatt satt vi uppe och åt potatis sallad och morot! (a)

 

grymt söt låt som alltid komemr påminna mig om mathildabejjjbis! (L)

Av Anna Söderlund - 11 juni 2011 01:17

Har ingenting speciellt att skriva, men har inget bättre för mig.

Jag och nojjan har suttit framför datan i minst två timmar nu och spelat ett pingvin spel, men nu har vi klarat ut hela spelet och börjar bli lite trötta, inte för att vi har några planer om att gå och lägga oss riktigt än men.. ;)

  annars så har vi varit ute nästan hela dagen, och planerar att göra ungefär samma sak imorgon, fast då ska vi leta reda på en brygga och bada!

Ovido - Quiz & Flashcards