aalltidannaa

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Anna Söderlund - 28 juni 2011 19:00

Startade dagen på samma sätt som igår - hängmattan! Hann docl inte ligga där särskilt länge innan jag mötte upp nojjan och åkte till badbryggan igen! ;)

Idag badade vi en gång, men var i mycket längre.

  

    Bad i riddis förra året!

Sedan cyklade jag hem och åt, innan jag mötte upp saoi  och gick till bibblan. Jag lånar alltid massa böcker till när vi är ute med båten o.s.v. 

  

Av Anna Söderlund - 28 juni 2011 17:00

Ja, vid det här laget har ni nog märkt att bloggen ser annulunda ut?

Jag är inte säker på om jag blev nöjd.. Det ser ju lite konstigt ut med den skarpa kansten mellan det vita och rosa?  Men vill inte ha helvitt, så nu får det vara såhär.

   Och ja, jag är medveten om att texten i headern inte synns särsklit bra. Men come on, då har ni ju något att klura på. *blink*

Nejmen, det är en text ur Love the way you lie.  Jag vet inte varför, men jag tycker jättemycket om den meningen - eminem sjunger den på ett speciellt sätt, som jag älskar!  

Ovido - Quiz & Flashcards