aalltidannaa

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Anna Söderlund - 14 juni 2011 21:27

Imorgon är det sista dagen i skolan! Det tänkte vi fira med att gå och bada! Haha, nej så var det inte riktigt.. Men efter skolan tänker jag,Sanna, Elina och Mathilda gå och bada i svartån. Hoppas bara det inte regnar då också?

   har ingen bra bild på alla 4,men stackars lilla neu står bakom kameran!

Nu ska jag kolla på kvällens sista O.C avsnitt - och försöka att inte gråta. Fick ta bort mascaran som satt över hela kinderna efter förra avsnittet! ;) 

Av Anna Söderlund - 14 juni 2011 20:40

Idag har jag varit en ganska händelserik dag, men för att inlägget inte ska bli för långt sumerar jag dagen såhär : Först rammlar jag och får så ont i rumpan att jag knappt kan sitta ner. Sedan misslyckas jag och mathilda TOTALT med att baka till klassens fika imorgon. Sedan blir jag så sjukt ful på ett kort, att min vän garvar tills hon låter som en säl - har aldrig sett henen skratta så mycket! Och så spelar jag mitt livs mest händelserika brännbolls tunering!

Min älsklingslåt passar rätt bra in på dagen! ;) videon är.. underbar. </3


Under brännbollen lyckades jag med en jävla massa saker, så till slut när det var min tur att slå, alla bara 'neeeeej -.-' haha! 

Första gången missade jag racket, fast vi körde med ett tennisracket.

Andra gången kastade jag iväg racket längre än bollen kom.

Tredje gången sköt jag en stackars kille rakt mellan benen.

Sen lyckades jag få bollen i huvudet när jag skulle ta lyra och lite annat.. Så det gick ju inte superbra, men mitt lag vann tuneringen ändå. woho. 

Ovido - Quiz & Flashcards