aalltidannaa

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Anna Söderlund - 23 juni 2011 21:05

Nu har jag kollat på filmerna, Alice saken var okej.. hatar slutet. 

Men ni skulle sett mig, mamma och pappa när vi kollade på den andra! HAHA, alla tre skrattade tills vi nästan grät! Den sög dase, men det var skitkul att se alla 'familjens kompisar' (lol) när dem var 17-18 år!

   Imorgon är det ju midsommar förästen! (känns verkligen inte som det!?)

Äckel-skabb-bilden här över är från förra året! Herregud.. mina tänder ser enorma ut.

Vi ska ut med båten imorgon, till samma ställe som bilden är tagen på.

hihi, mitt hår har har iallafall växt under det här året! ;)

Av Anna Söderlund - 23 juni 2011 16:27

Nu har jag precis ätit middag.

Pappa håller på att sätta på nån konstig film som han, mamma, min morbror + deras kompisar gjorde när dem var unga.. Ingen aning om vad det är för konstigt, men blev väldigt nyfiken på att se den! Hahah

   

Efter det ska jag kolla på Alla älskar Alice, den är gammal - jag vet.. Men jag har inte sett den!

För övrigt tycker jag väldigt mycket om Mikael Persbrandt, en av sveriges bästa skådespelare lätt!   

Av Anna Söderlund - 23 juni 2011 14:49

Ni som läser Kenzas blogg har säkert sett bilden på Kaulitztvillingarna? WOW vilken förändring.

    Satte ihop de är 5 bilderna jätteslarvigt - för att visa skillnaden.. Men mitt bilden blev rätt liten, så det syns inte att dem båda har skägg nu! Hahah!  

stiliga karlar!    

Ovido - Quiz & Flashcards