aalltidannaa

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Anna Söderlund - 22 juni 2011 16:23

Jag håller på och städar ur min 'allt möjligt - garderob'.. Och så satt jag och sjung på eminem låtar, så sjung jag på den här, utan att tänka på orden :

Sen när jag kom på vad det var jag sjung, började jag skratta.. Så jag var tvungen att lägga ut låten här! ;) 

Om några minuter kommer Linnéa hit. Ikväll är sista kvällen innan vårat stora sommar uppehåll.. Hon åker nämligen till skåne imorgon, och kommer hem bara nån dag efter att jag åkt ut med båten. Så ja, vi träffas inte på 5 veckor eller nått? 

 

     Tur att det finns mobiler, hehe!    

Av Anna Söderlund - 22 juni 2011 10:58

ska börja med blogglistan igen. Fast som ni märkt har jag inte orkat blogga varje dag, så dem här inläggen får väl ta och dyka upp då och då! (Jag vet att jag hoppade över dag 8 - men den var tråkig.)


♥ Dag 9 – Filmer jag gillar

Jag älskar sorgliga filmer. Filmer som man blir överaskad av, typ mord filmer där man blir förvånad när man får reda på vem som var mördaren & serier där man helt plötsligt får veta att en karaktär är gravid med nån oväntad person typ.

Och av någon konstig andledning tycker jag mycket om gamla flygfilmer!

       

Alltså herregud.. tom cruise.. här snackar vi snygggging

   

Av Anna Söderlund - 22 juni 2011 08:37

 

Såg den här på nojjans blogg, den är jättesöt! Så söt att jag började gråta, lol.

 

Bättre än orginalet vettja, hon är grymm!

Trodde aldrig dagen då jag helt ärligt kan säga att jag tycker en Cody Simpson låt skulle komma.. men nu är den här!

Hahah, grymm video! Speciellt när de härmar justin!  

Ovido - Quiz & Flashcards