aalltidannaa

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Anna Söderlund - 29 juni 2011 17:21

Har inget vettigt svar på 'dag 10' så hoppar den!

♥ Dag 11 – Mina syskon

Jag har bara ett syskon, en storebror som snart är 18 år.. 17 och ett halvt iallfall.

 

     Vi är inte alls lika - till utseéndet- men jag lovar att jag har lika vältränad mage.. hähä.

Men förutom utsidan så är vi ganska lika,  Vi har iallafall samma humor och tycker likadant om det mesta. Jag antar att det är andledningen till varför vi bråkar så sällan.

  

Jag skulle inte klara mig länge utan min fina bror, han är bäst!    

Av Anna Söderlund - 29 juni 2011 16:02

Titta vad som kom hem till mig igår!

 Nu är vi ett steg närmare Konsären, bara 4 månader och ett par dagar kvar! Hahaha..   

 Här är några av de låtarna som jag ser mest fram emot att höra!

 

Fast dem jag ser allra mest fram emot är mina älsklings låtar från när jag var liten!

 


Av Anna Söderlund - 29 juni 2011 13:10

Jag vill verkligen inte bränna mig, så jag solar i omgångar.  Låg i hängmattan en timme nu på morgonen, sen ducshade jag och satte mig här.

Nu ska jag koka makaroner och sedan ska jag ut och sola igen.

 

Bild från förra gången jag skulle laga mat själv. Åh, jag är verkligen kass på att laga mat - spelar ingen roll vad jag gör, jag misslycas ändå! :(

Ovido - Quiz & Flashcards