aalltidannaa

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Anna Söderlund - 1 juni 2011 19:54

Jag vet inte om det är för att vi sprang/gick en mil idag, eller om det finns någon annan andledning till att jag är galet trött! Låg på vardagsrums golvet, med jättehög musik - och höll på att somna.. hah.

 

Har just ätit tacos, och innan det var jag och pappa nere i båten och fixade lite. Ska  ut på årets första tur imorgon!  

Nu ska jag kolla på några O.C avsnitt, sen SOVA!     

Av Anna Söderlund - 1 juni 2011 14:43

Jag tror det var två dagar sedan, som jag läste att Sean Kingston kört in i en bro med vattenskoter.. Tillståndet var kritiskt stod det..

Justin twittrade och skrev att han mådde bättre, men att han inte ville säga något mer av respekt för hans familj.

   Men nu står det på alla tidningar att han är DÖD!  

tidningar brukar ju överdriva, men om en sån här sak!?!

 

Nu ska jag gråta färdigt, skriver så fort jag vet något mer!  

  

Ovido - Quiz & Flashcards