aalltidannaa

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Anna Söderlund - 18 juni 2011 21:32

Bilderna får tala för sig själva! En helt vanlig dag al'a Anna & Mathilda!

                  HAHAHA asså jag dör på den sista bilden!! så sjukt jäkla osäriös, rolig och ful! 

hoppas ni fattar att ingenting är säriöst, håret, kläderna eller sminket ?  

Av Anna Söderlund - 18 juni 2011 21:19

Nojjan sov här inatt.. Hon var min barnvakt. Mamma, pappa och Gustaf var borta över natten - och min bror var lite oroligt för mig, så han ringde till henne och frågade om ho nkunde vara min barnvakt. Han lovade dessutom att hon skulle få glass som lön, så hur skulle hon kunna säga nej?

    tyvärr regnade det ju, så vi fick sitta inne och kolla på film.

Men sen vid 11, började det regna sjukt jäkla mycket och då var vi lite busiga och sprang ut istället! Sen när vi skulle sova låg jag och pratade om min framtid i säkert två timmar, stackars naju som tvingades lyssna på mitt babbel.. 

Ovido - Quiz & Flashcards