aalltidannaa

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Anna Söderlund - 30 juni 2010 21:54

åhhhhhhh.. fick just ett SMS av linnéa som kollat på eclips premiären precis.

'' du kommer gråta minst 10 gånger, jag lovar! ''

 .. och jag tror henne </3 Det är nära att jag börjar gråta i trailern D: USCH för bella och UCSH för edward!

 

.. annars idag så har jag och min bror städat på förmiddagen , så nu blänker hela övervåningen!    a fast ne.. mitt rum börjar redan bli stökigt :/ jag är sämst på att hålla de snyggt och fint! en glasskål,en skiva, massa pennor och hårspännen täcker redan mitt skrivbord. -.-

sen har jag även laggt mer på mitt pussel, det är så mysigt med pussel! när jag blir pantionär jag ska jag bara lägga pussel hela dagarna! LOVLY! 

Av Anna Söderlund - 30 juni 2010 17:17

.. 'ut ur mina högtalare'. Här kommer jag då och då lägga upp de låtar som för tillfället spelas mest i mitt rum! hihi  

Idag är det de här låtarna jag lyssnat på mest på! ;]



hahaha, det är inte alltid 100 % säriös musik ! - som ni märker.

Av Anna Söderlund - 30 juni 2010 14:57

här kommer några bilder från när jag och nojjan var i min sommarstug, nivet?

    

   

    

eller ja. bara 9 små bilder .. men lev med det.


förästen! snart kommer det en ny katigori! 8'D SPÄNNANDEEEE! 

Ovido - Quiz & Flashcards