aalltidannaa

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Anna Söderlund - 2 juni 2010 20:03

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, grabben är galet snygg! 8'D<3

Och förövrigt, är det bara jag som inte visste vem Jaden Smith var innan den här videon? o.O elr ja.. efter också!? han va as c00l iaf och sjunger grymtbra! :'D kärlek vid första ögonkasstet! ;)


jag är lite lätt kär i låten,huh (K) 

Av Anna Söderlund - 2 juni 2010 19:38

Nu är kläderna och skorna fixade inför skolavslutningen (torsdag).

Efter att ha kollat i varenda affär i hela v-ås hittade vi tillslut en snygg klänning på myrorna! HAHAHA har aldrig varit inne där förut, men jag måste säga att jag har en mycket god relation med den affären efter mitt besök där! ;) come on, myrorna räddade hela skolavslutningen (y)


Vi har även hunnit med att pröva en ny glassmak! tredje i år.

Det blev nogger mint - SUPER BIEN!

.. Dock precis efter att vi tagit två tuggor på glassen kom vi på att man inte får ha 'mat' på bussen. [det var dessutom VÄRLDENS STRÄNGASTE/TRÅKIGASTE/TASKIGASTE chafför. Som ropade ut i högtalarna 'TA NER FÖTTERNA FRÅN SÄTET' till nojjan en gång när vi åkte :s]

Så, smarta som vi är lägger vi ner glassarna i hennes påse och hoppas att dem inte ska smälta allt för mycket.. (y) gick ju rätt bra.

 

MIN BÄÄÄÄBIS på bild! (K)

Ovido - Quiz & Flashcards