aalltidannaa

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Anna Söderlund - 1 juni 2010 21:02

Först läääängtar man som fan tills man ska få se sin älskade Taylor Lautner IRL den 21 juni. 

Sen längtar man lite till.. och yttligare lite mer.

Efter det får man reda på att de kmr spela live musik från filmen,ha frågestund med sina fans och att man kommer få se exklusiva klipp från eclips.

Och till sist får man veta att man måste vara i sthlm/malmö/gbg på torsdag's morgon för att få biljetter. Och det är ungefär då man kommer på att man har längtat i onödan - att man inte kommer få se sin älskling.  

 


Av Anna Söderlund - 1 juni 2010 19:37


hih, lååååten är galet bra ju! :D första gången tyckte jag att den var askass, men efter att lyssnat på den typ 3 ggr blev jag beroende! Så just nu sitter jag o kollar runt på massa 'me singing' videos till låten, jag älskar sånt!


Annars sitter jag och gör massa bilder svart-vita i PS och chattar med neah (y) Vi håller på o gå igenom massa bilder o höll på att garva ihjäl oss åt en bild på mej i hatt,klänning o klackskor .. HAHAH men den får ni inte se - OTUR!

  

Och förästen, idag träffade jag och jeccis världens sötaste gubbe. (y) vi hade en poängjakt i skolan och så skulle vi ha en(asså trädet/busken). Och så såg vi en i hans trädgård och skulle gå och fråga om vi fick ta ett skott. Han blev typ galet glad över att få besök, och långt efter att vi sagt 'tack, hejdå' o sånt fortastte han snacka om att han brukar ha en när han rökte fisk! hihi, sweeetie.

Och sen har jag även hunnit med att måla naglarna (rosa och svarta), käkat pankakor och gjort äppelglass! (y)


Nivet, när man tar äppeljucie -eller något annat- och häller i formar och ställer in i kylen och sen blir det isglass! Får se om det är gott .. men med tanke på att äppelsmak är den ändå jucie'n/saften jag gillar borde de ju vara gott- för min skull typ? ;)


Ovido - Quiz & Flashcards