aalltidannaa

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Anna Söderlund - 7 juni 2010 18:56

Nu är det 2 dagar kvar sen är det skolavslutning! 8')

Den sista veckan är så onödig! Man gör ingenting ändå måste man vara i skolan.. Fast på nått sätt tycker jag ändå lite om just den här veckan. Man går runt och gör ingenting,kollar igenom allt man gjort under året och hittar många gammla minnen! Fast det hemskaste som fins måste ju vara utvärderingar, och det är det gott om de här sista veckorna! D;


Efter lunch idag gick hela klassen iväg och fikade/spelade kubb/fotboll och sådär..

och så fick vi sluta tjugo i två ist för tre! Sånt gillas! 

Efter det drog jag,nojjan och jec hem till mej och lekte! haha mjaaa, vi LEKTE faktist! Kurregömma och vinken! hihih.. man måste ju få vara liten ibland igen! :}

Sen drog vi till tibble där nojjan skulle ha sin sista pianolextion för den här terminen. Efter de stack vi hem till nojjan. Studsmatta + mäster stog på shemat! GALET ROLIGT, skrattade tills jag fick ont i magen!  

älskar er tjejjor! (k)


   åh, glömde nästan att vi var på bibblan idag och lånade böcker inför sommaren.

Nojjan tog 4 st

jeci tog 2 st

kimmie tog ingen

och anna tog 12 st (a)

HAHAHA roooligt :}

 min biblotekarie sa faktist 'det är bättre att ha för många böcker än för få!' och jag håller med! ;]

Ovido - Quiz & Flashcards