aalltidannaa

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Anna Söderlund - 28 juni 2010 20:08

 

fina va? ;) HAHAH så ser vi ut på rasterna i skolan! :'D<3

jessica,anna,sanna

 

ville bara säga att det inte blir någon bloggning imorgon förrän på kvällen!

Jag ska gå upp tiiidigt. (kvart i nio ställer jag klockan på!)

Jag och sanna hoppar nämligen på bussen 5 i tio för att ta oss ner till hamnen, hoppa på båten och åka ut till östra för att bada,sola och så :'D mysigt värre!


och annars.. sitter jag och camar med nojjanbäbis nu! ;D hah måste ju inviga hennes webb, rigth!?

Av Anna Söderlund - 28 juni 2010 19:47

yeaahh! nu är jag hemma, blev en mycket lyckad dag och hon blev jätteglad för sitt paket - en webbcam ;]

vi började med en stafett , man skulle klä på sej fleeströja,halsduk,toffla,klacksko,mössa,hjälm,van

tar och sen sparka en fotboll genom en bana, sen plocka upp äpplen ur kalltvatten med munnen! ;D jag vann  

sen gjorde vi lite annat skoj, sen målade vi ansiktsmålning! :'D *pics kommer*

Efter de fixa vi mat, pannkakor - mycket misslyckat blev de! :'D fast jaaa.. de blev ju gott iaf ! Under tiden dunkade vi ;

ja gillar den igentligen inte, men man får den på hjärnan! :o

Av Anna Söderlund - 28 juni 2010 11:50

    äre 'barnkalas' så äre! Viktet papper passar då bättre än ett rosa med färgglada tjejjer på ? ;) 

jag tror faktist inte hon kan gissa vad det är i genom att kolla på paketet , (y)

och ja, jag har inget smink eftersom vi ska leka i vatten 8')

Ovido - Quiz & Flashcards