aalltidannaa

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Anna Söderlund - 11 juni 2010 11:32

hell yeah! nu äre looooooov ! :'D <3

jag gjorde allt för att inte börja gråta i kyrkan igår, det va så sorgligt att se när alla nior stog och kramades och grät! D: Jag kommer gråta gaaalet mycket om två år!


Iallafall sitter jag är och käkar frukost just nu. Brukar aldrig äta det på lov men idag gjorde jag tydligen det.

Idag tar min kusin studenten, så vi ska dit och fira henne och en annan kompis som oxå tar idag! synd att dem inte fick finare väder! :O de ska fan regna .. ;/


Och eftersom det är dåligt väder ute ska jag sätta på sims 3! ;D


  åååååh vad jag älskar bilden! :o <3

för er som inte lyssnar på tokio hotel säger den inte mycket.. men för oss som ÄLSKAR grabbarna betyder de sjukt mycket :'D <3 hih, 

Ovido - Quiz & Flashcards