aalltidannaa

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Anna Söderlund - 5 juni 2010 21:04

hihih, har poppat popcorn och ska nu sätta på mej pyamas o kolla på film ;d

myyyyyyyyyysigt!

hörs imorgon!

Av Anna Söderlund - 5 juni 2010 20:26

idag vaknade jag runt tio och såg att solen sken, givetvis satte jag på mej shorts och ett linne.. men woooups! Det var mycket kallare än jag trodde.. Det hela slutade med att jag satte på mej en cardigan och jeans ist. ;]

Sen vid kvar över 11 kom mathilda och så cyklade vi iväg till bruket där dem hade den årliga talangtävlingen!  

Det är precis som talang, vem som hellst får vara med, man får göra vad man vill och så kan man vinna pengar (a) HAHAHA


Efter det cyklade jag hem till mej och nojjan hem till sej.

Och så han jag lagom slänga i mej en hamburgare innan kimmy,jec och sanna kom och hämtade upp mej    

 Sen va vi ute ett tag, drog b.la till ica och såå..


sen home igen.

Då kokade jag stenar! haha nejmen det var till mitt akvarium, brukar göra det då och då för att döda bakterier. Jag är så himla dålig på att göra rent till de stackars djuren, så det kan värkligen behövas storstädas ibland!


Förövrigt hittade jag också ett bra program som man kan ta kort med webben i!

   

Dock står det manycam längst ner på alla bilderna - men det fins massa roliga effekter och saker så det är lätt värt det! ;]


Ovido - Quiz & Flashcards