aalltidannaa

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Anna Söderlund - 8 juni 2010 19:17

Det sitter en orange katt utanför mitt fönster och typ skriker/jamar - JÄTTE LÄSKIGT!

Det låter typ som ett barn som gråter av smärta typ! Jag har varit rädd för honom sen jag var liten och är fortfarande det! usch vad han är hemsk .. :(


Men nu satt han iallfall här och skrek så jag passa på att knacka på rutan o lipa åt honom [tyckte de va as kul, har aldrig lipat åt en katt förut   ] och då börja han syka mej och gå mot mitt fönster! JAG HÖLL PÅ ATT DÖÖÖÖ! :'( <3

okey.. inte riktigt.. MEN NÄSTAN - ha ne jätttteläskig faktist :(

   bilden är från spanien - Katten heter Ronaldo och är en mycket stygg sak :(

HAHAHAHHA katter plus anna är inte direkt true love.


JAJAJAJAJA , imorgon ska vi ha femkamp och bada! ;D

dock tror jag inte det är nån annan som vill bada ? men jag tänker lungt tvinga med någon!   

Av Anna Söderlund - 8 juni 2010 16:30

Rubriken kanske va lite att ta i.. men usch vilken dag!

Har stäääädat hela förmiddagen, och när det var klart fans det inget att göra så vi typ ba satt och gjorde ingenting! Och efter lunch körde sexorna fotboll mot lärarna, det var också dötrist att kolla på! Jag tappade även bort hemmanyckeln i skolan, så jag kom inte in! Väntade på altanen i 2 timmar. Liggandes i en solstol och försökte sova.. Men det gick inte och efter 2 timmar ringde jag pappa för att höra när han skulle komma hem. Han skulle segla efter jobbet och kommer inte hem förrän tio! Hade inte mammas jobbnummer men fick det av pappsen.. Eller ja, till hennes jobb fast en annan avdelning (hon jobbar på en skola), Men efter ett tag kom jag rätt och hon skulle inte sluta förrän fem.. Så jag fick hoppa på cykeln och åka dit för att hämta nyckeln!

GAAAAAAAAAH - med andra ord en sjuuuukt tråkig och dryg dag! >:D

plus att jag måste städa mitt rum innan torsdag, (får besök) men mamma kan ju glömma att jag tänker stälal mej o städa nu allså! ;o

Ovido - Quiz & Flashcards