aalltidannaa

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Anna Söderlund - 25 maj 2010 18:34

.. När jag var mindre var avril min idol. Jag älskade verkligen henne, både låtarna och hennes stil. Har flera plagg från hennes märke abbey dawn, som min mammas kompis har åkt till USA för att köpa (a) Fast asså, jag gillar fortfatrande hennes stil, as c00l ju!

Men det jag tänkte säga med det här inlägget var följande ;D ! .. ;

Hennes låtar spelas ju aldrig på radion, jamenar dem är ju jätte gammla ..  så det är ju inte så konstigt. men imorse spelades en av hennes låtar!

*anna kommer in i köket och stannar när hon hör låten* [tänker - OMG, vaarför spelas den här låten!? :'DDD]

anna säger ; OMG GUSTAF! (bror) HÖR DU VEM DET ÄR!?!?!?!?!??!

Gustaf säger; eh.. avril 

anna säger;  jaa!! omg, varför spelas den? :D hahah va kul!!

*gustaf byter låt på skivan o flinar* 

anna suckar och säger ; aha. meh då var det ju inge kul längre. :(

Tyckte det var rätt komiskt att jag säriöst trodde det var på radio och så var det på min gammla avril skiva! ;/ <3

Av Anna Söderlund - 25 maj 2010 18:13

Nån som kollade på hela 'norska hollywood fruar' igår? Jag klarade det iaf inte! Jamenar, hur wanna be var det inte!? usch vad tillgjort allt var! Ska I-N-T-E kolla på det igen ;')


Idag var vi på bibblan och lånade böcker, eftersom vi ska redovisa en bokressention [?] nästa vecka - och jag har inte ens läst nån bok! D: buhuhh, får läsaaa mycket innan jag sommnar i guess.

   

     

'har inget att skriva om så de blir 9 bilder från spanien.'


längstupp till vänster ; min brur tar 'flummbild' på mej i bilen där ja försöker likna MJ.    Sen är det en bild från stranden och efter det jag under en kaktus. (HAHA- det är ju LITE skillnad mellan kaktusarna i SWE och GC)

Mitten raden till vänster ; berg o.O strand. pol + mej

Nedersta raden till vänster; jag som hoppar ner i polen! bild nr två är på .. solen ? (a) och sista bilden på hotellet! ;D (en del av hotellet)


Ovido - Quiz & Flashcards