aalltidannaa

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Anna Söderlund - 2 maj 2010 14:58

rubriken säger det mesta! ;]

Kände att det var dags för en lite somrigare design!


Headern är inte den finaste men gjorde det hela på ca 10 min och kommer endå vilja byta om några veckor igen så nu får det se ut såhär ett tag!  


Och för er som undrar vilka snyggingarna på bilderna är, så är det Taylor lautner ni vet varulven 'Jacob black' i new moon. Min stora kärlek sen många år tillbaka ;

           

och min favorit - bara för att texten är så klockren!

 

Tihih, ni som läst böckerna fattar ! ;]


Och den andra snyggingen är min favorit medlem i tokio hotel , Georg Listing!

 

   

aawwwe, how cute!? (L)

Av Anna Söderlund - 2 maj 2010 14:03

Som ni säkert vet älskar jag andra avenyn   ..

Jaaa och nu ska det ju sluta! Jäkligt tråkigt! Har kollat på det sen första avsnittet för sådär 2 år sen! Det är liksom en del av mitt liv - att kolla på aa varge onsadg.

.. Och nu är det slut med allt som rör aa! D'; - sista avsnittet nu på ons. Kollade på smygtittarna nyss, och visst blir det ett spännande upplösning! (;

ett klipp från första sesången.. En av alla gånger jag gråtit åt min favoritserie ;/<3

Jag tycker första sesången var bäst, allt det där med Jossan och när hamza inte skulle få stanna i sverige.. och såklart kim + Adam!


jaja, jag får vell helt enkelt hitta en ny serie att följa .. förästen, tycker verkligen man ska kuna köpa aa som box/dvd!

Av Anna Söderlund - 2 maj 2010 12:21

godmorgon!  

har just kommit in efter nån timmes solning i hängmattan! Hittade den öppe på vinden förra året och låg där halva sommarlovet! galet härligt att ligga med en bra bok eller lite musik och bara njuta av sommaren! ;)

  bilden är tagen förra året! Jag och mina bästa kompisar Kimberly och Mathilda! (k)

jag längtar sjukt mycket tills det är så pass varmt att man kan åka hem till farmor&farfar och bada i deras pol hela dagarna!

Ovido - Quiz & Flashcards