aalltidannaa

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Anna Söderlund - 31 maj 2010 20:50

idag märkte jag en sak.

JAG ÄLSKAR KAMELER! hur c0000la är inte de!?

Det är en cirkus precis bredvid skolan så jag ägnade hela fysiklextionen åt att garva åt kameler och på rasterna stack vi dit och klappa dem! (L) i'm in love.

Det fans massa andra djur också - kändes lite som att vara på zoo ! :'D <3


 Sen efterskolan stack jag och nojjan hem - sen bakade vi chokladbollar (fast vi gjorde en tårta av det) som vi satte oss ute i solen och åt! myyyysigt. (L)


Och nu, har jag gjort klart bokreccentionen som ska redovisas imorgon.

Imorgon har jag även svenska prov, camilla [lärare] sa att det skulle vara enkelt, så i guess jag inte beghöver träna mer ikv? ;] kan väll skylla på de om jag inte får godkännt? HAHA 

Ovido - Quiz & Flashcards