aalltidannaa

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Anna Söderlund - 29 maj 2010 12:57

Igår eftermidag/kväll var jag med Lällääääh. De skulle ju igentligen flytta men bestämde sej som tur var att bo kvar (y) gissa om jag blev glad! Så nu kan vi fortsätttta leeeeekkaa hela sommaren, precis som alla andra år ! ;D

Men som sagt vah vi igår, vi sminka oss som fan, hälften av ansiktet va 'fjortis' o andra halvan 'emo'. Blev as c000lt vettja. Givetvis tog vi massa kort oxå, men dem kommer upp när hon skickat >_____>'

  oldpic.


Idag har jag iaf lyckats läsa ut min bok! 'Det är så logiskt alla fattar utom du' -buhu, as bra . ALLA MÅSTE LÄSA ! :'DDD <3

Så nu behöver jag bara plugga till svenskaprovet (n)

Men vi ska nämligen ut med vår nya båt för första gången idag, så de passar vell rätt bra att sitta o plugga där om de ändå ska fortsätta regna -.^

Men , kommer hem imorgon. Så nu blir de inge mer bloggande på några timmar! ;)) 

Ovido - Quiz & Flashcards