aalltidannaa

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

norska hollywood fruar -.-'

Av Anna Söderlund - 25 maj 2010 18:13

Nån som kollade på hela 'norska hollywood fruar' igår? Jag klarade det iaf inte! Jamenar, hur wanna be var det inte!? usch vad tillgjort allt var! Ska I-N-T-E kolla på det igen ;')


Idag var vi på bibblan och lånade böcker, eftersom vi ska redovisa en bokressention [?] nästa vecka - och jag har inte ens läst nån bok! D: buhuhh, får läsaaa mycket innan jag sommnar i guess.

   

     

'har inget att skriva om så de blir 9 bilder från spanien.'


längstupp till vänster ; min brur tar 'flummbild' på mej i bilen där ja försöker likna MJ.    Sen är det en bild från stranden och efter det jag under en kaktus. (HAHA- det är ju LITE skillnad mellan kaktusarna i SWE och GC)

Mitten raden till vänster ; berg o.O strand. pol + mej

Nedersta raden till vänster; jag som hoppar ner i polen! bild nr två är på .. solen ? (a) och sista bilden på hotellet! ;D (en del av hotellet)


 
 
Lelleh

Lelleh

25 maj 2010 19:09

Awwieehhh! Vah söta bilder :D
Mehhh,, jag är såååå nyfiken över det du ska göra ! Duvet - ööööveraskningen *viskar*

Ha det bra! // din granne. :-)

http://llinneaevita.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Söderlund - 1 oktober 2012 22:13


Så där. Nu börjar jag förstå mig på devote lite smått. Kommer fortsätta göra små ändringar tills jag är helnöjd, men känner mig redo att släppa in folk nu haha. I fortsättningen hittar ni mig på annasofiaa.devote.se !   Bjussar på en gammal head...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 22:21

Devote bråkar med mig, så har inte pallat blogga där än. I morgon börjar jag iaf där, ny månad - ny blogg haha! Tänkte bara säga det, nu ska jag fortsätta spela quizkampen och prata med älskling. Har ingen passande bild, så bjussar på hans lilla gull...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 19:18


Under de senaste timmarna har Linnéa försökt lära mig hur devote fungerar. Har nämligen varit sugen på att göra en ny blogg ett tag och nu när hon bytte till devote.se så hakar jag på. Ni får snart veta vad den heter, men först måste jag duscha!  ...

Av Anna Söderlund - 27 september 2012 21:45


Idag har jag haft en fett ovärd dag. Som tur var började vi sent, så fick i alla fall en mysig morgon med min fine pöjk. Längtar dödligt mycket efter helgen. Tror den kommer bli awesome.  vet att de är YOLO-tönt-varning på bilden, men texten är ...

Av Anna Söderlund - 25 september 2012 21:52


Ibland undrar man ju över det här med att jag valde estet. Idag satt vi och lyssnade på klassisk-musik och ritade av en lerklump! HAHA va fan? Vi fick iaf sluta en och en halv timme tidigare så jag klagar inte. Annars då? Idag var jag blå.   E...

Skapa flashcards