aalltidannaa

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Anna Söderlund - 3 maj 2010 20:19

Jag är ifull gång med mitt packande nu! Vill inte ägna sista kvällen åt att stressa med dej ju. ;]]

Det är jätte svårt att välja vad som ska med :o

vi ska vara där i 7 dagar,


anna ; ska man ha med 17 linnen/t-shirts eller är det för lite?

mamma ; är du galen eller!? Hur många gånger per dag tänker du byta om?

anna ; *tänker* - okej.. då tar jag med 15 st då, hihi   


tänker iaf ha med 7 shorts (mitt favoritplagg), 4 kjolar och ca 3 klänningar så man har lite att välja på där nere. (:


  euuww, flygrasan tar ca 5 timmar - jag kommer dö! D:

ingen dator eller mobil , vad ska jag göra i 5 timmar liksom!?

   pluuuus att jag är galenflygrädd :o fast.. det är kul att kolla på alla minimini hus och flyga ovanför molnen!   

Av Anna Söderlund - 3 maj 2010 18:38

Bloggplatsen bråkade med mej igår, så mitt inlägg kom aldrig - arg blir man! D';


Har varit en ganska vanlig dag med vanliga tråkiga lextioner. På rasterna har jag paetis och jecc tagit kort ute i vårsolen! ;] men bilderna fins dock bara på nojjans mobil hitills.

Efterskolan firade jag och nojjan vår första lediga måndag (utan dans) med att gå och köpa den nya magnumglassen! Magnum gold,

  Den guldiga färgen var riktigt cool! Och glassen.. ? Helt okey! ;]

Den här sommaren ska vi bara pröva nya glass-sorter, thihi kommer inte överleva utan min favorit, magnum mandel! D: <3

Ovido - Quiz & Flashcards