aalltidannaa

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Anna Söderlund - 4 maj 2010 18:55

alla vet att det är anna  tokio hotel,

men det är inte bara därför jag skriver det här ;

th är det band av alla jag hört som har finaste texterna. Klart det fins texter som är finare än vissa av deras låtar, men jag vet helt ärligt ingen artist som bara skriver så fina texter!


skriven när tom&bills föräldrar skillde sej!


biglove!

Av Anna Söderlund - 4 maj 2010 17:35

nu har jag varit en duktig flicka! ;'D matteläxan är så klar som den kan bli (hh)

jag hatar verkligen matte.

& ätit, biff och potatis (y)


hihi, nu sitter min babe och skickar massa bilder till mej ;'D nivet dem jag skrev om igår!

kommer nog ut några om ett tag! ;'D

tills dess ..  får ni nöja er med den här!

 LOL! as kul om du frågar mej! o.O

Av Anna Söderlund - 4 maj 2010 16:21

Nu har jag kommit hem från skolan för ett tag sen, fick stjuts hem samtidigt som vi satt och mumsade vinst-glass! (y) Berättar mer sen.. För nu måste jag plugga!

 

hihi, jag gillar bilden! (k)

det är igentligen en bild på mej.. men har suttit in jacobs fina ansikte ist!

ursäkta kvalitén.

Ovido - Quiz & Flashcards