aalltidannaa

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Anna Söderlund - 27 maj 2010 20:34

När jag kom hem från skolan idag hade jag gaaaalet ont i huvudet ,så jag la mej och läste en fjärdedel av min bok (y) - så jag kommer nog vara färdig med recensionen till helgen ;'D<3

.. men det jag skulle säga var att huvudvärken vägrade försvinna, så jag skulle ta en tablett och jag kan verkligen inte svälja tabletter! D: Så jag skulle vara smart och blanda i den i gröt, och när jag mosat tabletten och blandat ihopp de hela.. kom jag på att vi inte hade nån sylt! *cutcut* Så jag blanda i lite grädde.. De såg as äckligt ut :/

Sen smaka ja på't o de va GALET ÄCKLiiiiGT! *får kvälvningar* Sen för att inte spy upp allt drack ja massa mjölk, o den va typ varm o jätte hemsk..

Så drack jag tiotusen glas vatten - MEN INGET HJÄLPTE! D':

Inte ens när ja duscha fick ja bort den jäkla smaken :( Så ja vill bara varna alla, gör för guds skull aldrig alvedongröt! ;/

elr ja. Om man vill ta livet av sej äre vell ett ganska bra sätt? buhuh, va hemsk jag är.


Nu ska jag strax kika på bella&tyra show! ;'D kysssssssssssssssssss!

Ovido - Quiz & Flashcards