aalltidannaa

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Anna Söderlund - 1 maj 2010 21:33

O-M-G!

jag hade fel, team morenus vann ;o inte för att ja bryr mej särskilt mycket, men maries kör var bättre!

vi västeråsare är ju bara för sköna, right? ;)


haha, nu ska jag stänga av datorn och kolla på bert (y)

grymm film asså! ;'D<3


btw, EN VECKA TILL SPANIEN IDAG! (L)

käääärlek! ;d<3

Av Anna Söderlund - 1 maj 2010 19:53

tänkte berätta lite om igår!

Paetis sov här - supermysigt! ;]<3 innan de var vi vid brasan och va sociala med lite polare oxå! Såklart blev det mycket mycket skratt -denna gång mest åt 'ta dej i röven kattis!' *ler när jag skriver det*

Vi har som tradition att varge gång vi soveröver läser vi några kapitel i våran galet tråkiga högläsningsbok 'Eva & Adam' men vi läste ut den igår så får hitta någon ny nu! haha, sjööööönt, Den är så himla seg!

imorse satt vi ute i gräset och spelade spel , trevligt till tusen men dock svårt med all vind! he-he. ;>


Iallafall fixade vi (jag) hennes bloggdesign för ett par dagar sen,

 

as fin om du frågar mej! 8') - eller iaf bilderna! hahha!

fixxxade oxå bakrunden men den fåru ta o gå in på hennes blogg för att se!(länk)


Och btw, Vi har äntligen slutat i dans oxå! Så nu har jag bara en träning i veckan (vi ska börja i någonting annat oxå!Men vet inte vad än.) vilket betyder att jag han 6 lediga dagar i veckan som jag kan blogga hur mycket jag vill på! ;'3 *nästan*

 Och det jag försöker säga är att jag ska försöka vara aktiv i bloggen hela månaden , tror inte jag lyckas direkt men.. några inlägg då och då ska säkert gå!:]<3


Av Anna Söderlund - 1 maj 2010 19:19

haha, förra inlägget blev lite deppigt men nu har jag torkat bort tårarna, fått i mej lite mat och sitter nu med en stor skål godis framför mig! ;D hääärligt.


Nån som ska kolla på körslaget ikväll? ;)

Jag brukar annars inte kolla så ofta, men team picasso är ju i final så jag måste ju se! Eller iallafall när de sjunger MJ låten och när dem tar hem vinnsten, haha för de gör dem vell? jaja, vi får se!

 

Av Anna Söderlund - 1 maj 2010 17:28

kollade runt bland lite bloggar och råkade komma in på ett th-fans blogg.

Hon hade laggt ut lite videor från konsären i sthlm i mars. jag kunde inte hålla mej och var bara tuvngen att sätta på dem, vilket jag inte skulle gjort!

Nu sitter jag här och gråter som en liten bäbis och tårarna slutar aldrig komma!

:[<3


Det käns helt ovärkligt att ha sett/hört grabbarna och de ca. 2 timmar konsären var kändes som 2 sekunder! Jag saknar den 4 mars obeskrivligt mycket och man måste varit där för att förstå känslan!


alien! haha, gud sån energi alla har!

in your shadow (i can shine) plus bill som häller vatten på fansen! (k)

gud va jag grät och skrek den kvällen! o.O


missitmissitmissit!


Ovido - Quiz & Flashcards