aalltidannaa

Alla inlägg under maj 2010

Av Anna Söderlund - 23 maj 2010 14:47

Det är jättetråkigt väder ute, har regnat + åskat hela dagen så jag sitter inne med min rosa mysoverall och läser bloggar.. (a)

Och så kollade jag på kissies och såg en bild från när hon va i GC, och så upptäkte jag att hon var på exakt samma ställe som jag var på när jag var där förra veckan! 

Det var lite komiskt eftersom jag sett dem bilderna hundratusen gånger utan att märka det!

Kissies bilder;

       Mina bilder;

 

    Ni ser hennes hotel längst bort till vänster! Och att bilderna är tagna på nästan exakt samma ställe ;')..



Av Anna Söderlund - 23 maj 2010 12:41

min bruuuur visade mej nyss några galet snygga bilder, som alla helt klart borde kolla på.

         

jag ääääääälsar dem!

typ fisken asball! Och den sista där han stryker sej själv! >< *LOL!*


Och det bästa av allt, Det fins ännu snyggare på hans hemsida! dem e värkligen grymt c0000la.

http://www.alltelleringet.com/

GÅ IN! ;'D <3

Av Anna Söderlund - 23 maj 2010 12:14

sååå.. eftersom jag har lovat att berätta vad som hände i torsdags + lite om igår så får jag vell ta och göra det.


torsdags; Efter skolan åkte jag , nojjis och jec in till stan.. Nojjan skulle kolla synen och de visade sig att hon ska bli en glasögonorm! Så därför vill jag ägna denna hemskt fina låt ändast åt mathildaflickan! <3


haha, nejmen säriöst.. hon var as söt i dem! De blev 2 par, varav ett par var såna här pilotglasögon (y) smäääääx.

Efter det stack vi till subway o käka, en jäkla massa skratt blev det! Och sen köpte vi glass innan vi stack till kyrkan. Det var ju nån 'inte som du tror' grej för alla som ska fonfermera sig med musik o sånt. team picasso va as bra, men annars vare astråkigt! ;]


Och sen igår.

var på bellevue halv 9. Det var KM [klubbmästerskap] så hela klubben var där o körde matcher. Det gick sådär.. Men vi var tvugna att spela i U17 eftersom det inte fans folk i U15, så det är ju inte konstigt att vi förlora! :o

Sen när jag kom hem stog det 3 påsar kläder och väntade på mej, som min söta kusin vuxit ur. me love att ärva kläder (H)

Så idag har jag kastat halva min garderob och laggt in allt nytt .. tog ca 2 timmar!? bluuuääääh.

och nu måste jag igentligen plugga till ett musikprov som vi ska ha imorgon, meh.. jag orkar inte :'3 höhö.  

Av Anna Söderlund - 21 maj 2010 17:47

heeey! ;D

kom precis in - fick gå över till min farbror och be om min husnyckel eftersom jag har varit ute o när jag kom hem var dörren låst :o

Huh, jag och nojjan drog till p-backen och jag gjorde världensfinaste blomkrans! Och då messa min bror typ 'vart tog du vägen? -.^' och när jag kommer hem är ingen hemma! haha wierd. nog om det.


idag hade vi 'skoljoggen' [oppps, höll på att skriva SKOJjoggen - och de är LÅNGT ifrån kul!] Det är en tradision [buhuh, ja kan inte stava.] att varge år springer hela skolan 1 mil eller 6 km. [ja, det är lika hemskt som det låter!] Ytterst tråkigt är det. Och 6 km spåret var jättekonstigt, man sprang 2 km mitt inne i en skog, över alla hala stenar och vada genom vatten! Sen var det massa myggor som bet en också. :[

När man kom i mål fick man festis o korv (y) HAHAHA sen vare bara att gå hem.

[asså, vi hade 1 lextion innan - redovisade temaarbetet!]

Så jag kom hem runt halv 1, duschade, solade lite och sådär.. Sen vid 3 stack jag som sagt ut med bästavän!

   

random bilder från vår tid tsm ;D bild 4 och 5 är tagna för 2 år sen! :o

den första i sommras, den andra i höstas och den längs ner nu i vinter.


Och för att de här inlägget inte ska bli galet långt skriver jag om igår + morgondagen lite senare! ;D

Av Anna Söderlund - 20 maj 2010 14:21

hallåhallå! ;]

Nu är tidningen färdig, det blev bra vettja!

Så det är det jag har sysslat med idag :))


Om ca. en timme ska jag ,jessica och mathilda hoppa på bussen och åka till optikern! HAHAHHA de lät konstigt. D':

nejmen nojjan ska kolla synen och efter det ska vi käka och sen drar vi till kyrkan tsm med v-ås alla 96or. Dem kommer spela lite musik, typ team picasso och så och sen äre lite info om konfermationen i höst. ;D


by the way! Igår hade vi ju träning, och måste bara passa på att säga att alla från 'en annan del av köping' var där och bowla, så vi såg dem  

haha, as söta! Tobbe köpte kaffe (y)

Av Anna Söderlund - 19 maj 2010 14:59

elevensval idag med denna sötnos

 

jag e fulfulful på bilden. dock e sao söt som fan!

 

Vi hade tidning. Alla andra fick gå runt och interljuva folk + jobba med artiklar, medans vi ba satt o lyssna på musik och fixade tidningens utseénde! Askul! ;D

Den blir färdig imorgon, tror det blir rätt bra faktist!

Nu har jag galet ont i huvudet, och istället för att gå ner o käka något innan träningen sitter jag här o lyssnar på techno musik, vilket bara gör så jag får ondare! :[[


Av Anna Söderlund - 18 maj 2010 19:19

hejpådej

igår och idag har vi haft tema hälsa och kropp i skolan.. det har varit tråååkigt men oxå ganska intressant o.O i ågr fick vi göra första hjälpen + mun mot mun metoden på dockor! dock var det bara min grupp eftersom det bara fans 15 dockor och man vill ju inte använda samma igen! *EEEEEEEEUUW* Idag var vi på en föreläsning som faktist var högre än all förväntan! t.ex berättade han att det är många veganer som äter soyaprodukter eftersom dem tror att det är jättebra.

Helt fel!

För att bygga världensstörsta soya odling där nästa all vår soyamat kmr ifrån brände de ner en hel regnskog. Alla djuren i skogen brändes i lågorna, FATTA HEMSKT! *ryser* Och sen det här med smink, det är ju galet hur mycket djurdelar dem använder. usch. Som i parfym, hur många visste att de använder bäverns anal till de lix!? heeeeeeeemskt. :[


Nu ska jag gå och duscha!


Av Anna Söderlund - 17 maj 2010 15:46

I'M BACK IN TOWN! 

kom hem från en underbar vecka i spanien, på natten till söndagen ;'D 

har inte riktigt tid att berätta allt nu, men visst kommer det några bilder + text senare. Ska försöka lägga över dem på datan så snart som möljigt!


Igår kollade jag och mathildis på film! [flickan var galet saknad så givetvis lekte vi hela söndagen]

först blev det SAW, har aldrig sett dem och alla säger att dem är asläskiga.. dock hann vi inte kolla så länge innan min lilla bäbis blev rädd och började gråta! aawwe, HOW CUTE?!

så vi bytte film både en och två gånger, båda var jätte dåliga :(

måste också inflika [kul ord du valde,anna] att medans de va som läskigast på filmen (saw) smög min bror in med en stor tuta och tutade, VI SKREK SOM GALNINGAR! ;[


hihihiihih, nu käner jag verkligen för att pröva min locktång.. icurl nivet?

  har inte gått så bra för mej när jag försökte locka själv, men nu har min frisör visat hur man ska göra så jag måste ju pröva ;'D

Ovido - Quiz & Flashcards