aalltidannaa

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Anna Söderlund - 29 juni 2012 17:54

Om en timme sådär sticker jag och Mäthi till min sommarstuga på våran årliga lilla tripp. Skulle dock tippa på att det är omkring 15 grader i vattnet men krigare som jag är så tar jag med 4 bikinis ändå.  

Förra året vare betydligt mycket varmare i vattnet :

               

Btw så fick jag just reda på att det borde finnas en hel del strömming nu. Ringde nojjan på en gång som seriöst skrek av glädje! Hahah visste ni att vi allvarligt talat älskar att fiska just strömming?

 

Bilden är dock 2 år gammal. Men anyway, vi kommer hem på Tisdag så vi hörs då. Puss!

Av Anna Söderlund - 29 juni 2012 17:42

Idag har jag varit nere på Cityfestivalen några timmar med mina favorit flickor. Hela festival/marknadsgrejen har aldrig varit någonting för mig, men är man Västeråsare känns det lite som ett måste. 

 

Hahah drivbild som vi endast tog för att reta lajje, busigt!

Fick i alla fall med mig ett par efterlängtade  shorts från H&M, så jag är nöjd.   

Ovido - Quiz & Flashcards