aalltidannaa

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Anna Söderlund - 27 juni 2012 18:45

De senaste dagarna har jag verkligen bara lyssnat på fm static & det är helt stört så bra deras musik är. Har plöjt deras 3 skrivor om och om igen. Här är mina favoriter för tillfället ;

Just nu spelar jag deras musik på högsta volym samtidigt som jag dansar omkring och städar. Har alltid städ-disco med me, myself and I. Då kan ju till och med städning bli kul!  

 

Om ett tag sticker jag förresten hem till bebi och sover där! 

Av Anna Söderlund - 27 juni 2012 00:07

Ingen lär ju ha missat alla "the typical.." bilder på facebook? Jag har verkligen fastnat för dem och kan sitta ensam och skratta högt, åh så tragiskt. Speciellt p12 sidorna dödar mig hahahah!

       

Hade iallafall värsta catching up-kvällen med lajje. Legat och snackat skit och hemlisar i flera timmar, det är fan bästa terapin som finns. Tack för att du finns browww. ♥

Ovido - Quiz & Flashcards