aalltidannaa

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Anna Söderlund - 1 juni 2012 21:50

Stack in till stan med najuuuu efter skolan för att hitta skor till avslutningsmiddagen, så nu är nästan allt färdigt inför slutet på nian. Efter en välförtjänt after eight milksake (♥) stack jag iväg till mitt första jobbmöte eller vad man ska kalla det.. Det var mest information, det första mötet är på måndag. Det gick iaf bra och jag tror det här kommer bli jättekul!  

  

Här ser ni iaf skorna och klänningen jag kommer ha!   

Av Anna Söderlund - 1 juni 2012 18:26

Ägnade gårdagens kväll åt att gråta sönder åt en Nicholas Sparks films, som sååååå många gånger förr hehe. Igår kikade jag på Nights in Rodanthe, vilken lätt halkade in på min topp 10 favorit-films-lista. Trailern suger dock.

Dog lite direkt när jag såg att Richard Gere var med, jag menar.. Richard Gere, Tom Cruise & Pierce Brosnan har och kommer jag alltid vara lite smygkära i, hehe. ♥♥♥

Ovido - Quiz & Flashcards