aalltidannaa

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Anna Söderlund - 5 juni 2012 23:45

Ända sen jag för 22865 år sedan träffade min första web med effekter så har  jag varit kär i en speciell. Kan bara säga att den har användits flitit de här månaderna.

           

Haha fett ful juuuu.   

dhw

Av Anna Söderlund - 5 juni 2012 22:20

Nu har jag gråtit till dhw för sista gången, sista avsnittet gick nämligen nyss.Och för er som undrar var skolgårdsfesten precis lika tråkig som jag hade föreställt mig, men kul att träffa alla ju.

Nu sitter jag och pratar med bebi och vet ni vad han nyss sa?! 

Jag - I mitt nästa liv ska jag bli en hyena.

Hannes - I mitt nästa liv ska jag bli en jägare och skjuta dej. HAHA man ba jaha tack, puss på dej liksom. 

Nu sitter han och sjunger/dansar till Leaving home istället, haha jävla offer. ♥ 

Av Anna Söderlund - 5 juni 2012 16:10

Om bara några dagar kommer jag få lämna tillbaka min älskade macdator till skolan, buhu. Även fast jag inte gör något annat än att klaga på den är den ändå sjukt bra att ha. Vill inte lämna tillbaka min bebis. :(

Kommer sakna alla lektioner som man ägnade åt att ta massa onödiga cambilder. 

                 

Av Anna Söderlund - 5 juni 2012 15:51

Har varit på blogghumör hela dagen, bara därför har bloggplatsen varit nedlaggd hela dagen. Haha jobbigt läge. Vaknade redan 9 i morse, fast jag har haft hela dagen på mig att sova. Men fick i alla fall klart mina 2 sista skolarbeten och nu är det bara 5 (?) skoldagar kvar. Något najs!

Har inte riktigt lika ont i halsen längre, men febern är nog värre. Skolgårdsfesten är bara 2 timmar så sticker dit ändå och i morgon är vi lediga, så det överlever jag! 

Ovido - Quiz & Flashcards