aalltidannaa

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Anna Söderlund - 20 juni 2012 15:00

Idag plockade jag fram min älskade hängmatta för första gången i år. Låg där i flera timmar och bara njöt av lovets första riktiga sommardag! Sen har jag dessutom varit en duktig dotter och städat lite eftersom mamma kommer hem idag. Så fort hon lämnar huset blir det kaos och nu har hon varit borta i flera dagar. Haha syns ganska tydligt vem det är som städar hos oss..  

 

Snart kommer papi hem och då sticker vi iväg på den där kursen jag skrev om igår. Efter det kör han hem mej till älsk, sover där inatt! 

Av Anna Söderlund - 20 juni 2012 00:03

Igår spärrades mitt SIMkort helt random! Vet inte vad det är för fel, men det är ingen idé att ni försöker nå mig. ÅH handikapp..... Måste dessutom köpa en ny tele snart eftersom min sakta men säkert begår självmord, buhuh älskar min lilla tegelsten ju. För övrigt är alla nya modeller så sjukt fula, haha det här kommer för alltid vara min drömmobil.  

  Nu ska jag snart försöka sova och tagga inför övningskörningskursen som jag ska gå på imorron. 

Ovido - Quiz & Flashcards