aalltidannaa

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Anna Söderlund - 26 juni 2012 17:58

Hannes sov här inatt och natten innan det. Buhu kommer drömma mardrömmar nu när jag måste sova ensam. :c Anyway, i söndags var vi ute och njöt av det fina vädret - dvs spöregn. Det finns vissa saker här i livet man aldrig växer ifrån & att hoppa i vattenpölar är en av dem. Springa barfota i varmt regn under en fin regnbåge, åh dör hehe.

Sen igår var vi nere på stan för att hitta en pressent till Mathi + att jag skulle på jobbmöte. Efter det stack vi hem och bakade paj, lite små random - men ack så gott.    

Nu ska jag äta, sedan ska jag äntligen träffa Lajje. Våra scheman har inte riktigt passat den senaste tiden.. Tror faktiskt inte vi har träffats alls under lovet uscha ;o


Av Anna Söderlund - 26 juni 2012 17:52

Idag fyller min fina Mathilda 16! Grattisgrattisgrattis!! ♥

 

Har varit hemma hos henne några timmar idag och firat med The hills. :pp

Älskar dig så himla mycket hjärtat!

Ovido - Quiz & Flashcards