aalltidannaa

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Anna Söderlund - 16 juni 2012 21:11

Som jag sa hade vi det cpkul på grönan igår kväll att åka slänggungorna över vattnet i solnedgången måste ju vara bland de bästa som finns, åååå!

Sen fick jag en godisnapp av Hannes som jag satt och slickade på i typ 2 timmar, efter ett tag skar mig på tungan så det rann blod över hela nappen. Men vafan,  polkagrisar är ju redan halft röda så det gjorde inget.     

   

Vann även en liten ful fågel som min pojkvän döpte till Adolf.     

 

Nu kommer aldrig mer kunna lyssna på den här låten utan att tänka tillbaka på popexpressen, 15:e Juni och alla underbara människor, tack för allt ni är bäst! 

Av Anna Söderlund - 16 juni 2012 15:28

Har inte skrivit på ett tag men hart haft en kanon vecka! Övernattingen med klassen var jättekul, avslutningsmiddagen var oslagbar och själva avslutningsdagen + grönan var helt underbar! Shit vad jag kommer sakna min fina klass. ♥

     

Vi hade en jättebra DJ på middagen och alla dansade runt som galningar i 4 timmar. Haltar seriöst fortfarande för att det gör så ont i benen. Å gud så kul vi hade!

   

   

Efter middagen sov jag hos Elina tillsammans med henne, Mathilda och Chanie. Sedan igår vaknade vi tidigt för att fixa oss och åka till kyrkan.

   

       

Tack för alla dessa underbara år, kommer sakna er så sjukt mycket. Världens bästa klass. ♥♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards