aalltidannaa

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna Söderlund - 7 mars 2012 20:46

I dag bestämde jag mig för att ge Grooveshark en andra chans, eftersom mitt spotify är korkat.. Skaffade GS när det var nytt, men fick det inte att funka. Nu funkar det i alla fall perfekt, så nu sitter jag här och dunkar Hot Chelle Rae & chillar med livet! Spanskan är klar och allt är allmänt nice!   

     

På söndag tror jag dessutom jag ska till huvudstaden med älskade mathi! h-ä-r-l-i-g-t-!  ♥ ♥ ♥

Av Anna Söderlund - 7 mars 2012 16:48

Idag har vi fått klara oss en hel dag utan internett i skolan, KAOS. Facebook osv (dock inte tumblr heheh) klarar jag mig gärna utan, men vi hade spanska idag & spanska utan google översätt funkar fan inte!  Försökte med en vanlig ordbok men blev bara så deprimerad att jag tog nojjans mobil och satt inne på tumblr istället. Så nu ska jag försöka göra klart det. (försökte det i går & förrgår också .. det slutade dock med tumlr och GG, woups)

   hahah något sant..

Av Anna Söderlund - 6 mars 2012 15:23

Som jag skrev har jag gått o blitt' en sann tumblr älskare och eftersom det är så mycket lättare att uppdatera där resulterar det till att jag är mycket mer aktiv där. Dock kommer jag försöka att uppdatera den här lika mycket som förut, eftersom jag bara använder tumblr till bilder.. Men ville bara säga att ni gärna får kika in där om ni vill, fet länk.

  

Nu hade jag tänkt göra fruktsallad, haha fick ett akut behov! Sedan bär det av mot gymmet. (y)

(ber om ursäkt för att inlägget under kom upp nu.. de blev lite kaos.)

Av Anna Söderlund - 4 mars 2012 21:35

För 3 timmar sen kom jag på vad meningen med livet är! Jag skaffade nämligen tumblr och det är ju för fan det bästa som finns, haha! Så hejdå livet. 

Idag har jag varit med lajje & varit och kollat på ett hus, Kanon fint! (y) Nu ska jag fortsätta skypa + tumblra (?) halva natten och ignorera att det är skola i morgon. Usch skulle nästan kunna döda för en vecka till med ledighet

Av Anna Söderlund - 4 mars 2012 14:51

Idag är det den 4;e mars, vilket betyder att det är exakt två år sedan jag såg Tokio Hotel live! Jag kommer ihåg dagen jättedetaljerat, så det känns verkligen inte som att det var två hela år sedan.


         

     

Efteråt fick vi även dricka ur min favorit Georg's vattenflaska,  höjden av lycka - jag lovar!!

Av Anna Söderlund - 4 mars 2012 14:28

I går var mina mor&farföräldrar här ock firade mig, mysigt värre. Sedan träffade jag lajje som också grattade mig! 

Orkar inte lägga upp bilder på allting, men vill åter igen tacka mina underbara vänner för allting fint jag fått.

     

tacktacktack, ni är guld värda! :*

Av Anna Söderlund - 3 mars 2012 16:10

Hela dagen i går var jättelyckad, super nöjd! Fick jättefina saker & hade askul med mina fina flickor. Har suttit och klippt ihop lite filmer från igår, här får ni en av dem. Man kan väl säga att det spårade ur lite, men har klippt bort rätt mycket - så ni inte tror att vi är helt cp, utan bara lite. ;)


   Älskar er knäppisar! :*

Av Anna Söderlund - 2 mars 2012 18:16

Saoi var som sagt här och firade mig under eftermiddagen, fick bl.a en über skön pyjamas som jag har myst i hela dagen! Men nu ska jag byta om eftersom det snart kommer folk hit.  


        

Ovido - Quiz & Flashcards