aalltidannaa

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Anna Söderlund - 1 mars 2012 21:13

Var ju och åkte skidor i dag! Med risk för att låta hur töntig som hellst - vi hade perfekt väder, lagom långa köer, inte överdrivet mycket folk och kanonfina backar och med neu by my side så har dagen varit underbar! Hade glömt hur kul det kunde vara att åka skidor, hihi.♥


 Chillar på någon resturang ;ppp

   

 Hittade en ny favorit lift, så överdrivet gulligt med 2-sitslift! (har bara sett liftar med 6 eller 8 sitsar innan)

 

Har bara groteska bilder på min kamera så ni får hålla ögonen öppna på hennes blogg. Där borde det komma upp en video på när vi krockar och jag ramlar, HAHA sinnessjukt kul! ♥

Av Anna Söderlund - 1 mars 2012 13:30

Det här är ett tidsinställt inlägg, men när ni läser det här borde jag befinna mig i slalombacken med neuuuu! Det beror väl lite på om jag överlevde att gå upp klockan 8 eller inte, men hoppas de - fan va surt om jag skulle dö dagen innan jag fyllde 16. haha.

 

Nejmen jag har inte åkt skidor på ett år, så det ska bli askul! 

Ovido - Quiz & Flashcards