aalltidannaa

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna Söderlund - 19 mars 2012 14:28

Temadagar är alltid så konstiga, allting är bara kaos.. Men jag har trotts allt haft en rätt chill dag, garvat bort hela dagen så vi har väl inte fått speciellt mycket gjort. Jag, Jec,GM & Linus håller i alla fall på med ett korsord, så det är inte särsklit tråkigt heller. Planen är att bli färdiga första lextionen i morgon och sen spendera resten av dagen åt att inte göra nånting, hehe låter väldigt bra vettja! ;) 

Såg den där bilden på face nyss och kan inte rå för att jag sitter här helt ensam och asgarvar, HAHA!

Nu ska jag göra fruktsallad, har verkligen fått en crush på det. (a)

Av Anna Söderlund - 18 mars 2012 22:47

Idag har jag varit ute på en shoppingrunda med min lilla familj, med både en mamma och en pappa som betala kom jag hem med mest kassar.  

Huvudmomentet var skor & fick med mig både ett par löparskor och ett par röda converse.

Heheh lat tjej som inte ens orkar ta egna bilder. (a)

Anyway, den här veckan har vi team i skolan. Vi har blivit indelade i olika "tidnings redaktioner" och sen ska vi väl ägna veckan åt att sitta och skriva artiklar skulle jag tro, har inte speciellt bra koll. Det kan nog vara kul nån dag men sen lär man ju tröttna? Aja får vänta och se.. 

Av Anna Söderlund - 18 mars 2012 02:18

Spenderade som sagt kvällen hemma hos nojjan med Elina, Chanie och Sanna. Vi kikade på "The shining" och jag måste erkänna att det här var första gången jag gillade och faktiskt blev lite rädd för en skräckfilm. Men är fortfarande en antisräckfimstyp, så blev väldigt glad när vi satte i gång "The notebook". ;)

Men nu ska jag väl ta och sova snart. I morgon bär det nog av på ett litet äventyr med papi. (y)   

Av Anna Söderlund - 17 mars 2012 11:41

Haha vet ni vad? I går fick jag tillbaka 2 av 3 testnationella prov i matte och ena provet hade gått så dåligt att jag nästan inte fick godkänt! HAHAH bra där. Dagen innan fick jag tillbaka en teknik uppgift med kommentaren "Ditt arbete är absolut toppklass!!! Bättre än så går det inte att göra!!". HAHA lite skillnad kanske?   

 

Så ja, nu har jag en del matteplugg att ta tag i. Senare i kväll ska jag träffa mina girlz, fuck yeah! 

Av Anna Söderlund - 16 mars 2012 22:15

Efter skolan i dag hoppade jag på bussen och tog mig in till stan. Därefter bytte jag buss och kom slutligen hem till ellanpellan. Vi drog till ica och köpte kladdkaka (he-he) och gick sedan hem till hennes nya lägenhet och fikade.

  Hon har dessutom skaffat två kattungar som är så söta att man dör. Gah ville aldrig lämna sötnosarna!

Bra start på en väldigt efterlängtad helg!    

Av Anna Söderlund - 15 mars 2012 15:38

Tjuuuu, sitter hemma hos neupeu. Vi fick ett lite halvläskigt uppdrag av en lärare precis innan vi skulle gå hem och eftersom vi är så himla snälla ska vi fixa det nu. Å vad mystisk jag är right? ;ppp

    

Tur att vi alltid blir så fina på bild också. eller nått.

Av Anna Söderlund - 14 mars 2012 21:01

Idag när jag sitter helt koncentrerad och gör mitt prov kommer  plötsligt en fråga med denna bild ; 

Och eftersom jag hade bilder på den där pojken över hela mitt rum för några år sedan, kände jag direkt igen den.

För ett ögonblick vaknade den lilla twilighttönten inom mig och jag kunde inte koncentrera mig alls. Fick tillslut vända blad och hoppa över frågan. Sen när jag hade samlat krafter och gick tillbaka för att göra den var jag väldigt noggrann med att hålla över bilden och bara koncentrera mig på frågan, hahah.  (a)

Av Anna Söderlund - 14 mars 2012 19:42

Provet i dag gick nog helt okej! Annars hare varit en rätt seg dag med massa väntan. När jag kom hem fick jag för mig att jag ville städa, så skyndade mig att göra det innan jag ändrade mej - så nu äre fint i mitt lilla rum!

   

Sen har jag hunnit leka lite i PS också. Vi är bra som lyckas få den perfekta bilden dirr typ! Haha, jag har seriöst 15 failbilder och då har jag ändå raderat flera, duktiga och sååååå! :*

Ovido - Quiz & Flashcards