aalltidannaa

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Anna Söderlund - 23 mars 2012 14:31

Äntligen helg! Även om vi inte har gjort typ nånring den här veckan så äre asniceeee! 

Om några min hoppar jag på bussen och möter upp Linnéa på gymmet, känns som de va hundra år sedan jag var där

Tänkte inviga mina nya skor. När vi köpte dem sa hon i affären "Du ser ut som en som gillar rosa" , och dum som jag är svarar jag "oh, hur visste du det?" innan jag inser att jag har både rosa tröja och jacka på mej. Lite pinsamt :<

Av Anna Söderlund - 23 mars 2012 10:34

Jag & Jec kom just tillbaka från genrepet till en abbakonsär som vi ska ha i skolan. Hela grejen är bara sååå akward, men de blir väl bra gissar jag på. När jag slog upp datorn nu så såg jag att HCR's nya video hade kommit, dog liiiite heh <3333


HAHA något stela kanske. Nu blire i alla fall O.C fram till lunch, 2 c00l for school.     

Ovido - Quiz & Flashcards