aalltidannaa

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Anna Söderlund - 28 mars 2012 19:30

Eftersom det regnade hela eftermiddagen hade jag och lajj värsta planerna om att ta med oss filtar, varmchoklad och sätta oss under plasttaket på alltanen (jag menar, finns det någor bättre än regnljud på plasttak?), men vi hade liksom tänkt vänta tills det blev mörkt, för att verkligen nå upp till mysfaktor 100. Men bara därför slutade det regna, hah tack för den typ. :*

Så vi bestämde oss för att göra vårat egna regn genom att kolla på "A walk to remember", har i alla fall hört att den ska vara väldigt sorglig. Så nu sätter vi på oss flytvästar och dyker ner tårarna heheh ;pppp

Av Anna Söderlund - 28 mars 2012 18:54

Idag hade vi den där abbakonsären jag berättade om för ett tag sen. Jag tror dock inte jag nämnde att jag och Hannes skulle dansa va? Hihi så fult, men måste ju säga att jag är väldigt stolt över oss som faktiskt dansade inför hela skolan.  

   

Fick dessutom tillbaka fysikprovet med ett stort VG, lättad tjej!   Det är egentligen inte big deal vad man fick eftersom det går att komplektera, men hade sån jäääävla panik innan jag öppnade och såg resultatet. haha tönt. 

Ovido - Quiz & Flashcards