aalltidannaa

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Anna Söderlund - 13 mars 2012 19:47

I måndags hade vi fys på idrotten och så gjorde vi massa benövningar som bokstavligt talat dödade mina stackars benmuskler! Passade även på att göra illa knät & sträcka ena lårmuskeln (y).

Det jag egentligen vill få sagt är att eftersom det gör galet ont att bara gå, gör det fucking-as-ont  att gå i trappor. Och nu sitter jag här i mitt rum och är jättehungrig men 'kan' inte gå ner och hämta nått. Haha, fuck life - jag är 'instängd' i mitt rum med fysikboken.. usch.

Nejmen nu ska jag offra mig och försöka ta mig ner, annars dör jag väl av hunger istället. Sen ska jag igga fysikprovet & kolla på O.C, hihihi <3333333

Av Anna Söderlund - 13 mars 2012 16:47

Tihih nu har jag varit lite lagomt töntig och räknat ut att det är exakt 22 dagar kvar tills jag ska se mitt favoritband live! Konsertten ska tydligen vara i ungefär 3 timmar, hur jävla nice?! TAGGA! 

Skulle typ kunna döda någon för att det skulle bli den 4 April. Gah, helt galet vad jag längtar!!

Ovido - Quiz & Flashcards