aalltidannaa

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Anna Söderlund - 25 mars 2012 19:10

Åh, jag har haft en toppenhelg! Ullebulle var jätteduktig och fick en mysig rund på stan med mina fina igår.

    Söt flicka som lyckas lura åt sig en autograf.   (klicka på länken för att komma till hennes blogg!)

   

När jag kom hem fixade jag mig lite snabbt och mötte sedan upp mer folk för årets första grillning. I mars och allt, vågat. Dock hade vi filtar osv, så vi klarade oss gott och väl! Blev jättelyckat faktiskt. 

     

Marshmallowstävlingar ftw!    

 

amajgad va söta liksom. 

  

häh längdordning eller vad? ;pp

   

Vi körde några partier kubb innan alla gick och la sig nere på en brygga och kollade på alla stjärnorna. Hihih så fint!

 

 Sedan gick jag och Hannes hem till mig, han sov nämligen här. Idag har vi gjort lite olika, men här posar vi för fullt i skogen. Hihih höll på att gå vilse där ett tag.. läskigt värre.

Tack allesammans för en toppen helg, ni är bäst.     

Ovido - Quiz & Flashcards