aalltidannaa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Söderlund - 11 oktober 2011 18:55

Var hemma hos nojjan efter skolan, planen var att vi skulle göra klart ett NO arbete, men vi gjorde ungefär 1 av 8 grejjer. Duktiga tjejer! Därför får jag göra det nu..

Dock råkade jag kolla på en pink video och hennes musikvideor är alla väldigt speciella så nu kan jag inte sluta titta! Har alltid tyckt hon är skitcool och jag älskade den där låten när den kom ut. Men ska snart börja skriva igen.

Av Anna Söderlund - 10 oktober 2011 16:02

Hinner nog inte skriva något mer ikväll, av den enkla andledningen att halva klassen numera kör pig rush och det har blivit blodigt allvar om första platsen!

Bild från dagens lyckligaste stund! 

     


Nu ser den dumma topplistan ut såhär liksom, hur tror ni det känns? :(

Jag som verkligen måste plugga, kommer nu bli tvungen att ta tillbaka min sanna plats på listan!! Alltså kommer jag behöva all ledig tid åt pig rush och för att inte dränka bloggen i pig rush inlägg så blire nog bäst om jag skriver imorgon, när jag har något vettigt att säga hehe!

Av Anna Söderlund - 9 oktober 2011 17:51

Skulle plugga idag hade jag ju bestämt, men det gick åt skogen. Hittar inte den faktan jag behöver, så jag gav upp redan efter en mening. Istället har jag haft en väldigt tråkig dag, men det ändras snart då den här flickan kommer!

   Nu sitter jag och kollar på akward, efter det blir det mat och sedan my life as liz! Sen efter det blir det som sagt Linnéabror.

Av Anna Söderlund - 9 oktober 2011 09:33

godmorgon! Var uppe halva natten och skypade / spelade pig rush, men konstigt nog vaknade jag väl utvilad redan klockan nio!

Idag står skolarbeten på schemat, vi har två inlämningar & två prov nästa vecka.

fin bild på mig och soulmate igår!   

Av Anna Söderlund - 8 oktober 2011 20:59

Det ända jag gillar med hösten är löven, halsdukar och varmchoklad.

Och nu när alla löven nästan är borta eller är bruna och fula, tycker jag det lika gärna kan bli vinter och snö. Jag älskar både sommaren och vintern men därimella är det mest onödigt. 

 

                         hihi gud vad jag saknar snön! Bra grejj! 

Av Anna Söderlund - 8 oktober 2011 18:51

Mathilda gick föt ett tag sen, har hunnit äta och nu ska jag titta på ett GG avsnitt.

Men måste bara visa den här underbart fina bilden!

   Kommer snart ligga sist igen, men vafan JAG ÄR BRA!!!!

Av Anna Söderlund - 8 oktober 2011 17:15

Idag har jag och matteboii varit på photoshoot i det fina höstvädret, lol.

   Nu sitter jag och har ont i halsen (av den enkla andledningen till att vi har skrik/sjungit till massvis av newikd's låtar i någon timme) samtidigt som vi sitter och nördar pig rush! Som ni ser här är jag riktigt jävla dålig, men jag är gla' ändå!

   

Andra bilden är bara för att visa hur högt highscore mathilda fått undertiden jag skrivit det här inägget. Och ja, mitt höjdes också - råkade liksom slå rekord när jag skulle uppdatera för att få med hennes nya.. men som ni ser är jag långt efter jec ändå. :(

Av Anna Söderlund - 7 oktober 2011 20:27

Hittade lite grejjor i affärerna idag, men visar imorgon. 

Kollade nyss på barnkanalen (lol) när newkid var med och den grabben är fan sveriges bästa känndis för tillfället! Sjunger helgrymmt, bra texter och är sjukt snygg. gosh! Kommer ihåg hur mycket jag grät när jag först hörde den här låten;

Sen dess har jag bara börjat gilla honom mer och mer, och efter de där programmet är jag helt såld.  

Nejfan, nu ska jag hämta choklad och fortsätta kolla på idol!  

Ovido - Quiz & Flashcards