aalltidannaa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Söderlund - 16 oktober 2011 19:37

Har inte lyssnat på justin på jättelänge, har inte ens orkat kolla på de senaste videorna osv.. men idag spontan klickade jag på den här videon och dog! Hela låten kommer ut på Tisdag tror jag, och jag längtar lika mycket som jag skulle gjort för ett år sen, när min bieberfever var på topp!    

Jag tycker den verkar sjukt jäkla bra, han får mig faktiskt att längta till jul och jag gillar inte ens jul. Hoppas resten av den nya skivan är lika bra, då kanske jag kan börja gilla han igen.. Trivs inte utan någon idol, huh.

Av Anna Söderlund - 16 oktober 2011 12:28

Jag skrev förut att vi skulle ut på prao en vecka, och att jag skulle vara på ett café.. Men ändrade planer! Jag ska praoa på VLT istället! 

   Det ska bli fett awesome skit kul! hahah  

Fast det ska bli jätteläskigt också, är ganska närvös.. Jag har ingen aning om vad jag kommer få göra, så det får jag skriva om imorgon. (För er som inte vet det, så är VLT en tidning.)

Av Anna Söderlund - 15 oktober 2011 15:42

My girls har gått hem & jag sitter här och spelar wordfeud. Har egentligen tröttnat på det, men leder stort och då äre ju alltid kul!  

   Som jag skrev kollade vi på idol igår igår & höll på att skita ner oss av nervösitet när Olle nästan åkte ut! Sen satt vi såklart inne på skype halva natten innan vi gick och la oss. Vi han även med nån skype timme i morse - hihi skype är bäst! 

M&J

Av Anna Söderlund - 14 oktober 2011 20:20

Kom just hem från ica, jag och Mathilda mötte upp Jessica där - samtidigt som vi köpte lite godis ;) Nu sitter vi här och kikar på idol! 

   myyyyyyyys !   

Av Anna Söderlund - 14 oktober 2011 16:41

Är det bara jag som sjunger som en galning medan jag duschar och förnar håret? Eller jag kanske ska forumulera frågan såhär ; Finns det något bättre än att leka Carola med hårfönen till hög volym? Jag fortsätter långet efter att håret är torrt! ;) Idag blev det mest Rihanna, taggar till November nivet! 

Nu ska jag städa lite, får sällskap av två favoriter här inatt! awesome! Rirri & Emmi på högsta & ensam hemma, ibland är det fan kul att städa!    

Av Anna Söderlund - 13 oktober 2011 19:33

Shue. Ligger och chillar med bästabror, vi spanar i gymnasieskolkatalogen (hej långa ord!) och läser om olika inriktningar & skolor till nästa höst

   Vi för ett par veckor sen

Av Anna Söderlund - 12 oktober 2011 23:29

Ohh, är lite bad girl och är uppe när man egentligen måste sova. hehe 

Har en rätt intressant diskution på face, så kan inte sova riktigt än.

Lyssnar på den här för att hålla mig vaken! ;)

"de är ba att haffa, haffa!" så jäkla dålig..

Av Anna Söderlund - 12 oktober 2011 18:46

Rätt vanlig skoldag, efter de har jag inte gjort något speciellt. Nu har jag precis ätit kvällsmat & tänkte sätta på grease & sätta mig  i soffan med mamma och äppelpaj! 

 Så dålig film egentligen, men har sett den så många gånger att jag kan alla låtarna utantill. Typiska låtar som inte går att lyssna på utan att sjunga med!

Ovido - Quiz & Flashcards