aalltidannaa

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Anna Söderlund - 19 oktober 2011 18:35

Sitter här och dunkar Eric Amarillos nya skiva, gillar  nästan alla låtarna!

Imorgon ska jag och Evelina (en till 9:a som har prao där) faktiskt få intervjua honom! Är inte hans största fan, men det ska bli superkul.   

Hittar inte så många av hans nya låtar på yt, men de finns på spotify om ni vill lyssna. 

Innan det ska jag också hinna med att kika runt lite på gymnasiemässan, även fast jag så gott som har bestämt mig vart jag vill gå.

Av Anna Söderlund - 19 oktober 2011 18:03

Skrev ju om Justins nya låt i helgen, men ville vänta med att lägga upp hela tills videon kom. 

Låten är som sagt asbra, lyssnade på den hela kvällen igår. Videon är också jättesöt, Justin blir bara snyggare och snyggare..  

Dock tyckte jag det var lite små töntigt att ha med sin egna parfym i videon, men så gör ju nästan alla stora kändisar.

Ovido - Quiz & Flashcards